933 18 08 28 FES-TE SOCI
Comissió d’Innovació en les relacions laborals:
La Comissió d’Innovació en Relacions Laborals té com a missió, informar i acompanyar a les empreses sòcies amb eines i idees innovadores que demostrin que una eficient gestió de les persones reporta beneficis a les organitzacions.
El Objectius són:
L’ accés a aquesta Comissió està restringit als Reponsables de RR.HH. de les empreses associades a Upm.
Comissió per a la Prevenció de Riscos Laborals:
La Comissió per la Prevenció de Riscos Laborals es va crear d’acord amb allò establert en el Pacte complementari sisè del Conveni Col·lectiu per a la Indústria Siderometal·lúrgica de la Província de Barcelona, amb la finalitat de contribuir a la consolidació i millora de la prevenció de riscos laborals mitjançant el diàleg social.
Aquesta Comissió està formada per les organitzacions signants del Conveni, i té com objectiu desenvolupar i consensuar polítiques de prevenció i medi ambient en el sector del metall, per tal decontribuir a la prevenció i reducció de la sinistralitat laboral, i fomentar la cultura preventiva en el sector.